Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Według kategorii
  • Po nazwisku autora

Opinie studentów wobec możliwości i ograniczeń wykorzystania systemu ChatGPT

[wydanie nr 102] Paweł Cabała, Kamila Kwiatkowska, Krzysztof Woźniak, Małgorzata Zakrzewska

Studenci jako współtwórcy procesu edukacji – ocena wpływu wybranych czynników na kształtowanie kultury dzielenia się wiedzą na uczelniach wyższych

[wydanie nr 98] Agnieszka Nieznańska-Cwynar, Magdalena Łużniak-Piecha, Agnieszka Golińska, Katarzyna Żukowska, Jakub J. Brdulak, Mikołaj Rogiński

Nudging w edukacji ekonomicznej

[wydanie nr 91] Wojciech Bizon

Rola aplikacji dydaktycznych w nauczaniu zdalnym

[wydanie nr 88] Lidia Pokrzycka

Z badań nad procesem studiowania – analiza portfolio

[wydanie nr 87] Walentyna Wróblewska

Nauczyciele akademiccy wobec kryzysowej edukacji zdalnej

[wydanie nr 87] Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Svitlana Kohut

Tradycyjna czy twórcza – jaka jest polska szkoła?

[wydanie nr 81] Kinga Łapot-Dzierwa, Barbara Kurowska

VR w edukacji - subiektywny przegląd możliwości

[wydanie nr 79] Katarzyna Mikołajczyk

Wybrane aspekty ekonomiki e-learningu

[wydanie nr 78] Stanisław Marciniak, Izabela Maleńczyk, Bartłomiej Gładysz

Relacje między pracodawcą a pracownikiem – the gift exchange game

[wydanie nr 75] Tomasz Kopczewski, Jacek Lewkowicz

E-learning wczoraj i dziś

[wydanie nr 72] Maria Zając

E-learning Fusion – relacja z konferencji

[wydanie nr 68] Aneta Smaga

Edukacja na odległość w zakresie geoinformatyki

[wydanie nr 68] Karina Maszewska, Wojciech Pokojski

okladka big pobierz pdf

Data wydania: październik 2024.
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.