Archiwum
Wyszukaj artykuł
Technologie informacyjno-komunikacyjne w procesach konsultacji społecznych
[wydanie nr 105] Piotr Glenc
Nowe technologie w obliczu wyzwań sztucznej inteligencji
[wydanie nr 105] Anna Marszałek
Czynniki sukcesu rozwoju podmiotów sektora FinTech na rynku polskim: studium przypadków
[wydanie nr 105] Marta Czarkowska, Michał Polasik
Metaversum a społeczna nieodpowiedzialność biznesu
[wydanie nr 105] Tomasz J. Dąbrowski
[wydanie nr 105] Monika Łada, Łukasz Barszczak
[wydanie nr 105] Paulina Musialik, Anna Lubrańska
[wydanie nr 103] Marzena Wójcik, Wiesław Łukasiński
[wydanie nr 103] Patrycja Mizera-Pęczek
[wydanie nr 103] Piotr Sliż, Paweł Antonowicz, Sylwia Orłowska, Mateusz Kajnath, Liwia Delińska, Jędrzej Siciński
Samoocena dojrzałości technologicznej organizacji
[wydanie nr 102] Wiesław Łukasiński, Wiktor Lis
[wydanie nr 102] Jolanta Maj, Maciej Filipowicz, Sabina Kubiciel-Lodzińska
Kierunki badań nad oceną dojrzałości zarządzania procesami biznesowymi w Przemyśle 4.0/5.0
[wydanie nr 102] Marek Szelągowski, Piotr Sliż
Mentoring w doświadczeniach polskich menedżerek
[wydanie nr 100] Małgorzata Adamska-Chudzińska, Klaudia Blachnicka
Transfer wiedzy i instrumentalizacja jego realizacji w zarządzaniu wiedzą klienta
[wydanie nr 100] Bogusz Mikuła
Włączenie menedżerów i innych praktyków w badania naukowe (za i przeciw)
[wydanie nr 100] Regina Lenart-Gansiniec
Nowe wyzwania, nowe rozwiązania: Jak przedsiębiorstwo branży IT odnajduje się w erze VUCA?
[wydanie nr 100] Krzysztof Leja, Jakub Majewski
Wywiad biznesowy jako narzędzie przygotowania do negocjacji – model konceptualny
[wydanie nr 98] Krzysztof Grząba
Zaangażowanie pracowników a satysfakcja z pracy w warunkach pracy zdalnej
[wydanie nr 98] Magdalena Stefańska, Gabriel Grabowski
Dyskusja nad pojęciem ambidexterity w zarządzaniu procesami
[wydanie nr 98] Piotr Sliż, Marek Szelągowski
Zrównoważona zatrudnialność wewnętrznych interesariuszy organizacji pozarządowych
[wydanie nr 98] Sylwia Wiśniewska, Kamil Wiśniewski
[wydanie nr 97] Marta Müller
Kompetencje cyfrowe w miejscu pracy – perspektywa pracowników i pracodawców
[wydanie nr 97] Magdalena Rogacka
Praca zdalna po pandemii COVID-19 – preferencje pokoleń BB, X, Y, Z
[wydanie nr 97] Aneta Waszkiewicz
Wykorzystanie outsourcingu w rekrutacji – opinie pracodawców
[wydanie nr 95] Jolanta Walas-Trębacz
[wydanie nr 95] Rafał Staszek vel Staszewski
Cyrkularne modele biznesowe w miastach szwedzkich i holenderskich
[wydanie nr 95] Justyna Świrk
Uwarunkowania myślenia twórczego pracowników branży IT w świetle badań empirycznych
[wydanie nr 95] Agnieszka Lipińska-Grobelny
Ambidexterity w polskiej terminologii z zakresu zarządzania
[wydanie nr 95] Renata Krzewska
Instrumentarium zarządzającego programem rozwoju przywództwa: mierniki sukcesu
[wydanie nr 93] Julita Majczyk
Zrównoważone modele biznesowe – charakterystyka, kryteria, innowacje
[wydanie nr 93] Justyna Szumniak-Samolej
[wydanie nr 91] Marcin Gul
Skala i skutki alienacji młodych Polaków na rynku mieszkaniowym
[wydanie nr 91] Izabela Rudzka
Audiosfera środowiska pracy w przestrzeni biurowej na planie otwartym. Wyniki zwiadu badawczego
[wydanie nr 89] Patrycja Mizera-Pęczek
Rosnąca rola informacji patentowej w zarządzaniu
[wydanie nr 89] Mariusz Strojny
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - recenzja książki
[wydanie nr 89] Maria Romanowska
Współpraca przedsiębiorstw usługowych z uczelniami - wyniki badania empirycznego
[wydanie nr 89] Marcin Olszewski
[wydanie nr 89] Alicja Dańkowska
Uczelnia organizacją w odcieniu turkusu – szansa czy iluzja?
[wydanie nr 89] Krzysztof Leja, Aleksandra Pawlak
Zasady efektuacji w działaniach początkujących przedsiębiorców
[wydanie nr 88] Beata Krawczyk-Bryłka, Katarzyna Stankiewicz, Michał Tomczak, Paweł Ziemiański
[wydanie nr 87] Magdalena Łużniak-Piecha, Joanna Bobrowska
Przygotowanie polskich przedsiębiorstw do świadczenia pracy zdalnej w okresie pandemii COVID-19
[wydanie nr 87] Michał Chomicki, Katarzyna Mierzejewska
Projekt Sur(vir)val: czynniki przetrwania przedsiębiorstw w warunkach koronakryzysu
[wydanie nr 87] Paweł Chudziński, Szymon Cyfert, Wojciech Dyduch, Maciej Zastempowski
Praca zdalna podczas epidemii COVID-19 w Polsce – wyniki badania empirycznego
[wydanie nr 85] Piotr Sliż
Wyzwania realizacji koncepcji patient empowerment w kontekście kompetencji pacjentów
[wydanie nr 85] Anna Rogala
Wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii komunikacji marki z branży medycznej – studium przypadku
[wydanie nr 85] Klaudia Bracisiewicz
[wydanie nr 85] Norbert Andraszak
Wpływ pandemii COVID-19 na pracę zdalną – perspektywa pracownika
[wydanie nr 83] Anna Dolot
[wydanie nr 83] Anna Wójcik-Karpacz, Joanna Rudawska, Jaroslaw Karpacz
Profil kompetencyjny polskich interim managerów w świetle badań empirycznych
[wydanie nr 83] Marcin Gul
Efektywność bibliotek naukowych w polskim szkolnictwie wyższym
[wydanie nr 83] Łukasz Brzezicki
Kluczowa Kompetencja Sprzedażowa a wzrost produktywności handlowców
[wydanie nr 81] Krzysztof Fiech
Praktyczne aspekty stosowania wybranego modelu zarządzania wiedzą z doświadczeń projektowych
[wydanie nr 81] Robert Pawlak
[wydanie nr 79] Adam Jarubas, Monika Stelmaszczyk
Znaczenie mindfulness w miejscu pracy – możliwości pobudzania uważności pracowników
[wydanie nr 79] Marzena Syper-Jędrzejak, Izabela Bednarska-Wnuk
Interlocking directorates z perspektywy teorii uzależnienia zasobowego
[wydanie nr 78] Iwona Otola, Marlena Grabowska
Narracja jako sposób wyjaśniania organizacyjnej rzeczywistości oraz metoda wywierania wpływu
[wydanie nr 78] Paweł Ziemiański
Action Research – przygotowanie sądu do zmiany poprzez uczenie się – współpraca praktyków i badaczy
[wydanie nr 78] Przemysław Banasik, Sylwia Morawska
W kierunku poprawy zdolności absorpcyjnej przedsiębiorstwa - efekt podwójnej mediacji
[wydanie nr 75] Monika Stelmaszczyk
Telepraca – regulacje prawne a praktyka rynku pracy
[wydanie nr 75] Piotr Wróbel, Dorota Jendza
Stosowanie metody zarządzania projektami w miastach na prawach powiatu w Polsce
[wydanie nr 73] Anna Musioł-Urbańczyk, Barbara Sorychta-Wojsczyk
[wydanie nr 72] Mariusz Strojny
[wydanie nr 72] Tomasz Gigol, Barbara A. Sypniewska
Reakcje spółek publicznych na wprowadzenie obowiązku powoływania komitetu audytu
[wydanie nr 71] Agata Adamska, Leszek Bohdanowicz, Jacek Gad
[wydanie nr 71] Przemysław Banasik
[wydanie nr 71] Izabela Różańska-Bińczyk
Znaczenie struktury miejsc pracy w dzieleniu się wiedzą między pracownikami – studium przypadku
[wydanie nr 69] Aleksandra Rudawska
[wydanie nr 69] Radosław Wolniak, Agata Szeptuch, Grzegorz Zięcina
Rola e-informacji patentowej w zarządzaniu wiedzą przedsiębiorstwa
[wydanie nr 69] Małgorzata Niklewicz-Pijaczyńska
Organizacja zwinna – wyznaczniki oraz kierunki strategii prowadzące do zwinności przedsiębiorstwa
[wydanie nr 68] Andrzej Olak