Archiwum
Wyszukaj artykuł
[wydanie nr 85] Karolina Kietla
Negatywne aspekty uczestnictwa w edukacji w opiniach uczących się dorosłych
[wydanie nr 66] Aleksandra Litawa, Zofia Szarota
[wydanie nr 66] Katarzyna Białożyt
Mentoring: przyszłość nauczania osób dorosłych - recenzja
[wydanie nr 65] Iwona Gierłach, Tadeusz Gadacz
[wydanie nr 64] Jolanta Maćkowicz, Joanna Wnęk-Gozdek
Kształcenie ustawiczne – istota zagadnienia i pomiar w ujęciu europejskim
[wydanie nr 62] Elżbieta Roszko-Wójtowicz
Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach?
[wydanie nr 60] Anna Marszałek
Zastosowanie metody studium przypadku w kształceniu menedżerów
[wydanie nr 58] Małgorzata Zięba, Artur Ziółkowski
[wydanie nr 56] Karolina Mularczyk, Agnieszka Gawor
Potrzeba uczestnictwa uczelni wyższej w kreowaniu umiejętności samokształcenia
[wydanie nr 55] Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk
Starość. Między diagnozą a działaniem – recenzja
[wydanie nr 54] Alina Kałużna-Wielobób
[wydanie nr 54] Aldona Andrzejczak
Czego (nie) uczy szkoła - refleksje uczniów dorosłych
[wydanie nr 53] Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek
Edukacja medialna według Agnieszki Ogonowskiej - recenzja
[wydanie nr 52] Joanna Juszczyk-Rygałło
[wydanie nr 52] Czesław Ślusarczyk
XV Letnia Szkoła Andragogów i Poradoznawców
[wydanie nr 51] Alicja Szostkiewicz
Kierunki rozwoju uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce
[wydanie nr 51] Andrzej Klimczuk
Strategie uczenia się przez całe życie
[wydanie nr 50] Ewa Chmielecka, Marcin Dąbrowski
Skuteczna prezentacja edukacyjna. Alternatywny projekt slajdów przystosowany do celów dydaktycznych
[wydanie nr 49] Joanna Wrycza-Bekier
Specjalizacja szkoleniowa w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową organizacji
[wydanie nr 47] Bartosz Marcinkowski, Piotr Ostrowski
Dobór szkoleń pracowniczych w małych i średnich przedsiębiorstwach – analiza zjawiska
[wydanie nr 47] Andrzej Różański
Jakość szkoleń dla polskich nauczycieli
[wydanie nr 46] Jan Fazlagić
Kształcenie podyplomowe wobec rynku pracy
[wydanie nr 44] Aleksandra Marcinkiewicz
[wydanie nr 42] Małgorzata Kowalska, Wanda Ciszewska
Ekonomia w praktyce - nowy przedmiot nauczania
[wydanie nr 41] Maciej Dąbrowski
Analiza potrzeb szkoleniowych przedstawicieli polskiego rynku nieruchomości - wyniki badań
[wydanie nr 41] Anita Proszowska
Doskonalenie kluczowych kompetencji jako wymóg współczesnego rynku pracy
[wydanie nr 40] Anna Marszałek
Zrównoważony rozwój w edukacji konsumenckiej – projekt Dolceta
[wydanie nr 39] Anna Kobylińska, Anna Zbierzchowska
[wydanie nr 39] Katarzyna Mikołajczyk
Festiwal nauki jako instrument dyfuzji wiedzy i popularyzacji nauki
[wydanie nr 38] Tomasz Malczyk
XII Letnia Szkoła Młodych Andragogów na Uniwersytecie Zielonogórskim
[wydanie nr 37] Magdalena Czubak-Koch
Seniorzy w świecie nowych mediów
[wydanie nr 36] Łukasz Tomczyk
E-learning w Programie Leonardo da Vinci - relacja z seminarium
[wydanie nr 35] Maria Zając
Nauczyciel jako współautor sukcesu autoedukacyjnego studentów
[wydanie nr 34] Tomasz Prymak
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o metodach szkoleniowych w pigułce - recenzja
[wydanie nr 34] Katarzyna Mikołajczyk
Życie z piętnem. Studia jako próba zdeprecjonowania stygmatu osoby niepełnosprawnej
[wydanie nr 34] Magdalena Szpunar
Sposoby podejmowania przez studentów działań autoedukacyjnych
[wydanie nr 33] Tomasz Prymak
Kształcenie pracowników w kryzysie - czy tracą najlepsi?
[wydanie nr 33] Joanna Tabor
Kierunki przemian współczesnej edukacji - relacja z konferencji
[wydanie nr 32] Agnieszka Domagała-Kręcioch, Olga Wyżga
Studia podyplomowe w świetle zaleceń Europejskich Ram Kwalifikacji
[wydanie nr 32] Justyna Kujawska, Andrzej Szuwarzyński
XI Letnia Szkoła Młodych Andragogów - sprawozdanie
[wydanie nr 31] Anna Walulik
Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych
[wydanie nr 31] Katarzyna Mikołajczyk
37. Konferencja EUCEN - relacja z Leuven
[wydanie nr 30] Zbigniew Wiśniewski
E-edukacja seniorów jako element budowy społeczeństwa informacyjnego
[wydanie nr 30] Łukasz Tomczyk
Kształcenie ustawiczne - demograficzna konieczność
[wydanie nr 29] Agnieszka Jeran
Wartość m-learningu dla kształcenia ustawicznego w kontekście przykładowych projektów europejskich
[wydanie nr 28] Katarzyna Wiktoria Witek
Pedagogika społeczna w obliczu realiów codzienności - recenzja
[wydanie nr 27] Zofia Szarota
E-edukacja konsumentów - realizacja w ramach projektu Dolceta
[wydanie nr 27] Anna Dąbrowska, Anna Zbierzchowska
Strategie uprawiania refleksji andragogicznej w Niemczech
[wydanie nr 26] Hanna Solarczyk-Szwec
Rozwój zawodowy - motywy podejmowania aktywności uczenia się
[wydanie nr 26] Anna Wach-Kąkolewicz
Doświadczenia japońskiego wolontariatu w Polsce. Podsumowanie pierwszego etapu współpracy rozwojowej
[wydanie nr 25] Barbara Mrówka
Przestrzeń edukacyjna Uniwersytetu Trzeciego Wieku
[wydanie nr 25] Zofia Szarota
Motywy uczestnictwa nauczycieli w kształceniu ustawicznym
[wydanie nr 24] Aleksandra Litawa
Idea kształcenia ustawicznego w działaniach organizacji międzynarodowych
[wydanie nr 23] Katarzyna Wiktoria Witek
Edukacja, wychowanie, poradnictwo w kulturze popularnej. Zaproszenie na konferencję
[wydanie nr 23] Marta Kondracka, Alina Łysak
Edukacja konsumencka elementem kształcenia ustawicznego - projekt DOLCETA
[wydanie nr 23] Anna Dąbrowska, Bogdan Mróz, Anna Zbierzchowska
Repozytorium Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce (cz. V)
[wydanie nr 22]
IX Letnia Szkoła Młodych Andragogów
[wydanie nr 22] Łukasz Hajduk
Aktywność komunikacyjna studentów i nauczyciela w kształceniu przez internet
[wydanie nr 22] Anna Wach-Kąkolewicz
Repozytorium Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce (cz. IV)
[wydanie nr 21]
Interaktywna metoda kształcenia dorosłych
[wydanie nr 21] Monika Kida, Roksana Neczaj-Świderska
Repozytorium Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce (cz. III)
[wydanie nr 20]
Kształcenie moderatorów edukacji dorosłych - Blended Learning
[wydanie nr 20] Ewa Przybylska
Współczesne działania edukacyjne w Indiach
[wydanie nr 20] Honorata Mystek-Pałka
Repozytorium Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce (cz. II)
[wydanie nr 19]
Autoedukacja słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku
[wydanie nr 19] Walentyna Wróblewska
Prawne podstawy świadczenia usług szkoleniowych na rynku niepublicznym
[wydanie nr 19] Hubert Paluch
Repozytorium Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Polsce (cz. 1.)
[wydanie nr 18]
[wydanie nr 18] Wioletta Kwiatkowska
O jednym z kamieni rzuconych na szaniec (recenzja)
[wydanie nr 17] Roksana Neczaj
[wydanie nr 17] Roksana Neczaj
Letnia Szkoła Młodych Andragogów, Zielona Góra 2006
[wydanie nr 17] Marcin Muszyński
Konsekwencje założeń koncepcji edukacji ustawicznej dla autoedukacji
[wydanie nr 17] Walentyna Wróblewska
Kształcenie ustawiczne - centralnie czy niezależnie?
[wydanie nr 16] Zbigniew Wiśniewski
Rekrutacja seniorów na UTW SGH
[wydanie nr 16] Krystyna Lewkowicz
Kształcenie obywatelskie w polskich szkołach dla dorosłych w latach 1945-2000
[wydanie nr 16] Krzysztof Wereszczyński
Kształcenie ustawiczne w europejskich uniwersytetach. Projekty EQUIPE i EQUIPE PLUS
[wydanie nr 16] Elżbieta Marciszewska, Anna Zbierzchowska
XXXI Międzynarodowa Konferencja EUCEN
[wydanie nr 15] Zbigniew Wiśniewski
Uniwersytet Powszechny im. Jana Józefa Lipskiego w Teremiskach
[wydanie nr 15] Monika Romanowska, Łukasz Atowski, Iwona Hupczak, Katarzyna Winiarska, Paweł Winiarski
Kształcenie seniorów w SGH - UTW SGH
[wydanie nr 15] Krystyna Lewkowicz
Empowerment w kształceniu ustawicznym
[wydanie nr 15] Małgorzata Rosalska
Letnia Szkoła Młodych Andragogów
[wydanie nr 14] Małgorzata Olejarz
Edukacja dorosłych wobec zjawiska marginalizacji
[wydanie nr 14] Sylwia Baranowicz
Niepokój o edukację ustawiczną
[wydanie nr 14] Józef Półturzycki
Edukacja zawodowa w niemieckim systemie dualnym
[wydanie nr 13] Anna Kwiatkiewicz
Aktualność problemów edukacji ustawicznej
[wydanie nr 13] Józef Półturzycki
[wydanie nr 12] Anna Frąckowiak
Pracoholizm a neurotyzm - osobowościowe uwarunkowania uzależnienia od pracy
[wydanie nr 12] Dorota Kozak
Edukacja ustawiczna w pracach Wspólnoty Europejskiej
[wydanie nr 11] Daniel Korzan
Internetowe zasoby niemieckiej andragogiki
[wydanie nr 11] Hanna Solarczyk
Unowocześnianie procesu kształcenia dorosłych
[wydanie nr 10] Katarzyna Lubryczyńska, Roksana Neczaj, Daniel Korzan
Kształcenie ustawiczne w szkolnictwie wyższym Stanów Zjednoczonych
[wydanie nr 10] Anna Frąckowiak
[wydanie nr 10] Anna Skibińska, Izabela Dyląg
Studia pedagogiki dorosłych w Uniwersytecie Humboldta w Berlinie wobec Procesu Bolońskiego
[wydanie nr 10] Helga Stock
Warszawskie uniwersytety trzeciego wieku
[wydanie nr 9] Katarzyna Lubryczyńska
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
[wydanie nr 9] Hanna Solarczyk
W poszukiwaniu istoty edukacji permanentnej
[wydanie nr 9] Daniel Korzan
Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych organizacji
[wydanie nr 8] Roksana Neczaj
Niemiecka koncepcja edukacji ustawicznej w świetle dyskusji międzynarodowej
[wydanie nr 8] Hanna Solarczyk
Uczenie jako jedno z życiowych wyzwań współczesnego człowieka
[wydanie nr 7] Roksana Neczaj
Źródła i tendencje rozwojowe edukacji ustawicznej
[wydanie nr 7] Józef Półturzycki
SGH w sieci europejskich uniwersytetów oferujących kształcenie ustawiczne - EUCEN
[wydanie nr 5] Anna Zbierzchowska
[wydanie nr 4] Anna Kwiatkiewicz
Edukacja euromenedżera rozwoju województwa
[wydanie nr 4] Tadeusz Grzeszczyk