Numer: 3 (105) / 2024

od redakcji

Nowe trendy w zarządzaniu
- Monika Łada, Łukasz Barszczak, Hybrydowa rachunkowość dla ludzi i botów – potencjał zastosowania platform cyfrowych inteligentnej robotyzacji
- Tomasz J. Dąbrowski, Metaversum a społeczna nieodpowiedzialność biznesu
- Anna Marszałek, Nowe technologie w obliczu wyzwań sztucznej inteligencji
- Marta Czarkowska, Michał Polasik, Czynniki sukcesu rozwoju podmiotów sektora FinTech na rynku polskim: studium przypadków
- Piotr Glenc, Technologie informacyjno-komunikacyjne w procesach konsultacji społecznych
- Anna Lubrańska, Paulina Musialik, Satysfakcja z pracy menedżerów małych jednostek gospodarczych w perspektywie świadczenia pracy zdalnej – badania pilotażowe

Nowe trendy w edukacji
- Anna Wach, Joanna Furmańczyk, Tutoring akademicki wobec założeń edukacji 4.0. W kierunku podejścia spersonalizowanego i budowania kultury uczenia się na uniwersytecie
- Kamil Filipek, Kalina Grzesiuk, Monika Jakubiak, Arleta Kędra, Radosław Mącik, Olga Smalej-Kołodziej, Bartosz Sobotka, Anna Tatarczak, Bartłomiej Twarowski, Dopasowanie kształcenia do potrzeb rynku pracy: identyfikacja kompetencji kluczowych dla absolwentów kierunków ekonomicznych