Numer: 3 (15) / 2006
od redakcji
metody, formy i programy kształcenia
- Stanisław Kasiewicz, Waldemar Rogowski, Stan obecny i kierunki badań w zakresie kapitału intelektualnego - studia literaturowe
- Andrzej Wodecki, Kapitał Intelektualny Lubelszczyzny: badania potencjału regionu
- Marcin Dąbrowski, Przedsiębiorczość akademicka
- Beata Żelazko, Seminarium naukowe Zachowania edukacyjne przedsiębiorstw
e-edukacja w kraju
- Andrzej Bronk, Marcin Dąbrowski, Jerzy M. Mischke, Aneta Nowak, Adam Pawełczak, Anna K. Stanisławska, Przemysław Stencel, Jacek Urbaniec, Wojciech Zieliński, Takie rzeczy to tylko w erze... e-learningu
- Piotr Gliszczyński, Studium przypadku: e-learning w BOT Elektrowni Bełchatów SA
- Ewa Lubina, E-kształcenie w kolegiach - nowe standardy
- Andrzej Wodecki, Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska, Studium przypadku: Wirtualny Kampus Wydziału Ekonomicznego UMCS
- Maria Zając, Uniwersytet Wirtualny w PJWSTK
- Marcin Dąbrowski, Piotr Bołtuć, Dyskusja redakcyjna o efektach e-learningu
kształcenie ustawiczne
- Małgorzata Rosalska, Empowerment w kształceniu ustawicznym
- Krystyna Lewkowicz, Kształcenie seniorów w SGH - UTW SGH
- Katarzyna Winiarska, Paweł Winiarski, Monika Romanowska, Łukasz Atowski, Iwona Hupczak, Uniwersytet Powszechny im. Jana Józefa Lipskiego w Teremiskach
- Zbigniew Wiśniewski, XXXI Międzynarodowa Konferencja EUCEN
e-edukacja na świecie
- Andrzej Jaszczuk, Marcin Polak, Działalność edukacyjna banków centralnych (cz. 1)
- Marcin Dąbrowski, Affective and Emotional Aspects of Human-Computer Interaction: Game-Based and Innovative Learning Approaches (recenzja)
- Lucio Margulis, Edgardo Erbojo, Playful Techniques to Raise Awareness and Train Diverse Audiences in Occupational Risks Prevention