Numer: 5 (17) / 2006
od redakcji
metody, formy i programy kształcenia
- Marek Rocki, Wstęp do analizy SWOT dla polskiego systemu szkolnictwa wyższego
- Maria Aluchna, Milton Friedman - guru monetaryzmu i orędownik wolności
- Ewa Lubina, Edukacja w społeczeństwie wiedzy - wieloznaczność rzeczywistości społecznej i kulturowej
- Rafał Mrówka, Przywództwo w czasach przełomowych - jak uciec przed banałem (recenzja)
- Marta Pachocka, Katarzyna Turek, I Ogólnopolska Konferencja Naukowa Osoby niepełnosprawne a media
e-edukacja w kraju
- Maria Zając, E-learning "szyty na miarę", czyli o indywidualizacji w nauczaniu online
- Jacek Urbaniec, E-studia informatyczne
- Aleksander Bułkowski, Zastosowanie technologii peer-to-peer do kooperatywnego e-learningu
- Łukasz Jastrząb, Wielkopolska Biblioteka cyfrowa jako narzędzie edukacyjne
- Marcin Dąbrowski, Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym
zarządzanie wiedzą
- Marcin Żmigrodzki, Zarządzanie wiedzą o produktach
- Tomasz Rudolf, Karolina Fuchs, Natalia Kossut, Maciej Workiewicz, Jacek Wróblewski, Strategie innowacji. Jak planować rozwój przedsiębiorstwa w warunkach niepewności?
- Bogusz Mikuła, Zadania organizacji w zakresie zarządzania wiedzą
- Beata Mierzejewska, Benchmarking - uczenie się od innych (recenzja)
kształcenie ustawiczne
- Walentyna Wróblewska, Konsekwencje założeń koncepcji edukacji ustawicznej dla autoedukacji
- Roksana Neczaj, O jednym z kamieni rzuconych na szaniec (recenzja)
- Marcin Muszyński, Letnia Szkoła Młodych Andragogów, Zielona Góra 2006
- Roksana Neczaj, Inauguracja I roku akademickiego w Uniwersytecie Trzeciego Wieku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
e-edukacja na świecie
- Andrzej Jaszczuk, Marcin Polak, Działalność edukacyjna banków centralnych (cz.3) - trochę egzotyki
- Vladimir Švač, Kształcenie ustawiczne i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w przemysle samochodowym - EQUAL na Słowacji
- Dorota Myko, Konferencja Online Educa 2006 - od szkoły krytej palmowymi liśćmi do świata e-learningu i technologii mobilnych
- Holly McCracken, Furthering Connected Teaching and Learning Through the Use of Virtual Learning Communities