Numer: 2 (29) / 2009

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Janusz Czekaj, Marek Ćwikliński, Infonomika jako dyscyplina naukowa
- Stanisław Macioł, System studiów i wybrane programy kształcenia w najlepszych uczelniach europejskich
- Piotr Wachowiak, Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa. Jak stworzyć konkurencyjną firmę? - recenzja
- Łukasz Gajewski, Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności
- Piotr Bołtuć, Czy internet rozstrzygnął "tragedię wspólnego pastwiska"? - recenzja

e-edukacja w kraju
- Mirosław Skrzydło, Edukacja w społeczeństwie opartym na wiedzy w kontekście rozwoju osobowości ucznia
- Anna Kępińska-Jakubiec, Sebastian Majewski, Efektywność systemów e-learningowych a kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
- Rainer Hartlep, Frank K. Seibt, Efektywne osiąganie rezultatów w e-ocenianiu
- Zbigniew Osiński, Polskie internetowe serwisy edukacyjne - czy służą edukacji?
- Renata Czaplikowska, Doskonalenie zawodowe nauczycieli języków obcych w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych
