Numer: 3 (30) / 2009

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Współczesne spojrzenie na kulturę organizacji
- Stanisław Macioł, Szkolnictwo wyższe. Wyzwania XXI wieku. Polska, Europa, USA - recenzja
- Paweł Wyrozębski, Podejście do tworzenia programów nauczania oparte na efektach kształcenia
- Ewa Chmielecka, Marta Taras, Proces Boloński - co nowego po Leuven? Relacja z konferencji Proces Boloński a strategie rozwoju szkół wyższych
- Magdalena Szpunar, Cyberslacking - internet w pracy nie tylko do pracy
- Piotr Bołtuć, Czy wystarczy nam odpowiedzialne zarządzanie? - recenzja
- Agata Opolska, Adam Karbowski, Michał Cichocki, Wirtualna inteligencja emocjonalna