Numer: 4 (31) / 2009

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Krzysztof Leja, Uniwersytet społecznie odpowiedzialny - przykład AGH
- Emil Panek, Rozwój uczelni poprzez nowe obszary nauki i kształcenia. Doświadczenia Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Anna Marszałek, Inkubatory przedsiębiorczości jako katalizatory wzrostu w regionie
- Walentyna Wróblewska, Autoedukacja maturzystów wobec wymagań społeczeństwa wiedzy
- Piotr Bołtuć, Przyczynek do teorii wirtualnej rozrywki - recenzja Homo players
- Ewa Szczęsna, Młodzi ekonomiści wobec kryzysu - relacja

e-edukacja w kraju
- Maria Zając, Model aktywności w kursach online, czyli jak efektywnie angażować studentów
- Anna Rybak, Wiesław Półjanowicz, Koncepcja kształcenia studentów w zakresie systemów e-learningowych
- Monika Wróbel, E-dziennik jako narzędzie wspierające proces edukacji szkolnej
- Małgorzata Striker, Katarzyna Wojtaszczyk, Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. I)
