Numer: 3 (35) / 2010

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Krzysztof Leja, Sabina Stasiak, Wyniki w nauce a postrzeganie i praktykowanie dzielenia się wiedzą wśród uczniów i studentów
- Anita Richert-Kaźmierska, Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości akademickiej w Polsce
- Bogdan Stefanowicz, Gdzie to społeczeństwo informacyjne? - recenzja
- Waldemar Walczak, Uwarunkowania i czynniki wpływające na sukces projektu
- Edyta Kłosiewicz, Programy rozwojowe w ramach polityki zarządzania talentami w organizacji jako sposób na pozyskanie utalentowanych absolwentów

e-edukacja w kraju
- Piotr Wojciechowski, E-nauczanie chemii na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej
- Ewa Palka, Platforma OLAT jako narzędzie zdalnej edukacji - cz.II
- Maria ZajÄ…c, Nowe wyzwania edukacyjne implikowane rozwojem technologii informacyjnej - relacja z konferencji
- Piotr Kopciał, Project Based e-Learning - nowy model e-kształcenia