Numer: 1 (38) / 2011

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Marek Rocki, O projektowanych zmianach w prawie o szkolnictwie wyższym
- Anna Marszałek, Wyzwania stojące przed systemem szkolnictwa wyższego w Unii Europejskiej
- Bartosz Majewski, Świadomość i dojrzałość ekonomiczna nastolatków – wyniki badania w roku szkolnym 2010/11
- Waldemar Walczak, Przywództwo i motywowanie w procesach zarządzania kompetencjami pracowników

e-edukacja w kraju
- Marcin Dąbrowski, Zrównoważona karta wyników w e-learningu akademickim
- Karol Wolski, Motywacja wewnętrzna oraz chęć do korzystania z e-learningu - doniesienie z badań
- Maria Zając, Sea change – brytyjski sposób na gruntowną przemianę
- Ewa Palka, Platforma OLAT jako narzędzie oceniania pracy uczniów i nauczycieli
- Marlena Plebańska, Izabela Kołodziejczyk, Izabela Kula, Wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych u gimnazjalistów - projekt e-Akademia Przyszłości
