Numer: 2 (39) / 2011

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Włodzimierz Szpringer, Koncepcja open access z perspektywy ekonomicznej analizy prawa – doświadczenia niemieckie
- Waldemar Walczak, Własność intelektualna – cenne niematerialne aktywa organizacji
- Zbigniew Krysiak, Silna kultura zarzÄ…dzania ryzykiem jako cecha nowoczesnych organizacji
- Barbara Trzcińska, Marketing szkoły – recenzja
- Anna Stolińska, Kompetencje społeczne dyrektorów szkół – recenzja
- Anita Richert-Kaźmierska, Przedsiębiorczość jako przedmiot nauczania na wyższej uczelni – wyzwania merytoryczne i metodyczne

e-edukacja w kraju
- Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski, Projektowanie i produkcja kursów e-learningowych dla dydaktyki akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Gdańskiego
- Paweł Topol, Dorastanie w Second Life - recenzja książki Toma Boellstorffa Coming of Age in Second Life: An Anthropologist Explores the Virtually Human
- Ewa Głowacka, Jakość bibliotek cyfrowych - aspekty i kryteria oceny