Numer: 3 (40) / 2011

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Danuta Strahl, Polska Komisja Akredytacyjna w świetle znowelizowanej ustawy o szkolnictwie wyższym - kilka refleksji
- Małgorzata Zięba, Patrick Oster, Innowacyjność w małych i średnich przedsiębiorstwach
- Waldemar Walczak, Zarządzanie różnorodnością jako podstawa budowania potencjału kapitału ludzkiego organizacji
- Karolina Pawlaczyk, Książka elektroniczna – przyszłość czy codzienność? – relacja z konferencji

e-edukacja w kraju
- Adam Pietrzykowski, Wykład online w humanistyce
- Ewa Palka, Blog jako narzędzie dydaktyczne na platformie OLAT
- Anna Rokicka-Broniatowska, E-learning – tajniki edukacji na odległość - recenzja
- Piotr Kopciał, Project Based E-learning na platformie zdalnego kształcenia
- Katarzyna Wiktoria Witek, Maria Zając, Web 2.0 na uczelni - przegląd badań i aplikacji
