Numer: 5 (42) / 2011

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Włodzimierz Szpringer, Strategia dobrowolnego dzielenia się aktywami niematerialnymi na rynkach technologii ICT – nowe wyzwanie dla regulacji?
- Janina Fras, Wojciech Rynkiewicz, Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy - recenzja
- Waldemar Walczak, Wieloetatowość pracowników a zarządzanie kapitałem ludzkim
- Nikodem Miranowicz, Plagiatorstwo – propozycja diagnozy i terapii na podstawie wyników badania ankietowego wśród studentów

e-edukacja w kraju
- Agnieszka Chrząszcz, Karolina Grodecka, Jan Marković, Społecznościowy kurs e-learningowy
- Marcin DÄ…browski, Maria ZajÄ…c, e-edukacja.net - relacja z konferencji
- Małgorzata Grad-Grudzińska, Magdalena Jasińska, Adam Chmielewski, Ewaluacja w procesie kształcenia online – możliwości narzędzia SEVAQ+
- Natalia Walter, Konferencja Naukowa Edukacyjne konTeksty Cyberprzestrzeni – relacja
- Piotr Betlej, Skuteczność tradycyjnych i elektronicznych form kształcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych – wyniki badań
- Barbara Kołodziejczak, Zastosowanie programu PowerPoint w e-learningu