Numer: 4 (46) / 2012
od redakcji
metody, formy i programy kształcenia
- Adam Budnikowski, Dorota Dabrowski, Stanisław Macioł, Urszula Gąsior, Pracodawcy o poszukiwanych kompetencjach i kwalifikacjach absolwentów uczelni - wyniki badania
- Małgorzata Marchewka, Wioletta Nogaj, Nastolatki o korzyściach z nauki ekonomii
- Katarzyna Rokicka-Hanusz, Kreatywność i przedsiębiorczość w edukacji – od teorii do praktyki, czyli jak skutecznie wzbudzić kreatywność i przedsiębiorczość u uczniów – relacja z konferencji
- Ewa Coll, Zasady przekraczania granicy Schengen przez obywateli państw objętych Partnerstwem Wschodnim
- Agnieszka Jeran, Internauta i jego aktywności – o paradoksie (nie)kompetencji polskich internautów na podstawie Diagnozy społecznej 2011
e-edukacja w kraju
- Anita Rawa-Kochanowska, Motywowanie w e-nauczaniu – z doświadczeń praktyka
- Joanna Wrycza-Bekier, Strona wiki jako projekt towarzyszący zajęciom kulturoznawczym
- Elżbieta Danuta Lesiak-Bielawska, Nauczanie podstawowej anglojęzycznej terminologii muzycznej w formie blended learningu –- wyniki badań
- Piotr Wojciechowski, Joanna Rosak-Szyrocka, Logistyka nowoczesnych procesów dydaktycznych na przykładzie Politechniki Wrocławskiej oraz Politechniki Częstochowskiej
- Ewa Jadwiga Kurkowska, Platformy e-learningowe w działalności dydaktycznej bibliotek publicznych uczelni akademickich