Numer: 3 (50) / 2013
od redakcji
metody, formy i programy kształcenia
- Piotr Płoszajski, Big Data: nowe źródło przewag i wzrostu firm
- Witold Abramowicz, Elżbieta Bukowska, Agata Filipowska, Zapewnienie bezpieczeństwa przez semantyczne monitorowanie cyberprzestrzeni
- Anetta Janowska, Anna Kania, Otwarte zasoby edukacyjne jako przejaw altruizmu w gospodarce, czyli ekonomii daru
- Stanisław Macioł, Barbara Minkiewicz, Elżbieta Moskalewicz-Ziółkowska, Monitorowanie losów absolwentów SGH
- Maria Zając, Odpowiedzialni nauczyciele - o edukacji i jej jakości, a także o tym, jak ją oceniać - relacja z konferencji
e-edukacja w kraju
- Tomasz Kopczewski, Kierunki zmian w nauczaniu statystyki online – przykład wykorzystania programu R-CRAN
- Paweł Topol, Środowisko akademickie w Second Life – grupy, kursy i programy akademickie
- Magdalena Sasin, E-learning w świetle poglądów polskich przedstawicieli pedagogiki kultury
- Beata Stachowiak, Nauczyciel akademicki a media społecznościowe
zarzÄ…dzanie wiedzÄ…
- Agata Szeptuch, Skuteczność metod informatycznych stosowanych w procesie zarządzania wiedzą na uczelniach wyższych
- Justyna Patalas-Maliszewska, Sławomir Kłos, Zdolność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw
- Piotr Kopciał, Marlena Plebańska, Platforma Fronter jako system zarządzania wiedzą