Numer: 1 (53) / 2014

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Maria Pacuska, Zatrudnialność absolwentów szkół wyższych - przegląd wyników badań losów absolwentów pod kątem zastosowanych wskaźników
- Magdalena Raczyńska, Sylwia Stachowska, Absolwenci szkół wyższych na rynku pracy - losy zawodowe absolwentów Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Tomasz Jankowski, Assessment Center jako metoda rozwojowa - zastosowanie Assessment Center w procesie doradztwa kariery osób planujących wejście na rynek pracy
- Andrzej Różański, Gotowość prorozwojowa pracowników w sytuacji zmian organizacyjnych - wybrane aspekty

zarzÄ…dzanie wiedzÄ…
- Lesław Niemczyk, Zarządzanie wiedzą 2.0 - rachunkowość finansowa kapitału intelektualnego jako baza informacyjna zarządzania kapitałem intelektualnym
- Jan Fazlagić, Zarządzanie różnorodnością a zarządzanie wiedzą
- Agata Szeptuch, Koncepcja wykorzystania rozmytego rachunku zdań do oceny skuteczności metod informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą na uczelniach
