• nowoczesna edukacja
  • uczenie się przez całe życie
  • trendy w zarządzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy kształcenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiśmie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 5 (72) / 2017

od redakcji

od redakcji

  • Maria Zając, Od redakcji
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Łukasz Krzywoszański, Radosława Herzog-Krzywoszańska, Perspektywy stosowania w edukacji techniki implementacji intencji
  • Magdalena Chomuszko, Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w kształceniu księgowych w świetle obecnych wymagań kompetencyjnych i prawnych
nowoczesna edukacja

nowoczesna edukacja

  • Maria Zając, E-learning wczoraj i dziś
  • Adam Stecyk, Model oceny poziomu jakości przedmiotów realizowanych w trybie nauczania komplementarnego (blended learning)
uczenie się przez całe życie

uczenie się przez całe życie

  • Dariusz Piotrowski, Anna I. Piotrowska, Skuteczność działań edukacyjnych w obszarze finansów na przykładzie projektu
  • Dorota Bednarska-Olejniczak, Edukacja finansowa jako przejaw społecznej odpowiedzialności banków
edukacja i technologie na świecie

edukacja i technologie na świecie

  • Marcin Dąbrowski, O czym rozmawia świat nowoczesnej edukacji?
  • Maria Zając, Dobre praktyki – Jisc Tracker
Nowe trendy w zarządzaniu

Nowe trendy w zarządzaniu

  • Mariusz Strojny, Jak identyfikować i mierzyć niewidoczne zasoby przedsiębiorstwa? Zastosowanie metody The Value Explorer
  • Tomasz Gigol, Barbara A. Sypniewska, Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym
okladka big pobierz pdf

Data wydania: 29 grudnia, 2017
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-25

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Kontakt