Numer: 1 (78) / 2019

od redakcji

metody, formy i programy kształcenia
- Jan W. Wiktor, Recenzja osiągnięć naukowych w postępowaniach awansowych - między jakością oceny a formalizmem rozstrzygnięć Ustawy 2.0
- Tomasz Zając, Mikołaj Jasiński, Marek Bożykowski, Przejście między studiami I i II stopnia. Wybory edukacyjne absolwentów studiów I stopnia nauk ekonomicznych
- Sławomir Winch, System wartości kandydatów na studia w uczelni ekonomicznej – na przykładzie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Nowe trendy w zarzÄ…dzaniu
- Sylwia Morawska, Przemysław Banasik, Action Research – przygotowanie sądu do zmiany poprzez uczenie się – współpraca praktyków i badaczy
- Paweł Ziemiański, Narracja jako sposób wyjaśniania organizacyjnej rzeczywistości oraz metoda wywierania wpływu
- Marlena Grabowska, Iwona Otola, Interlocking directorates z perspektywy teorii uzależnienia zasobowego