• nowoczesna edukacja
  • uczenie siÄ™ przez caÅ‚e życie
  • trendy w zarzÄ…dzaniu
  • technologie w biznesie
  • metody, formy i programy ksztaÅ‚cenia

logo E-mentor

1 2 3 4
  • Strona główna
  • O czasopiÅ›mie
  • Dla autorów
  • Najnowszy numer
  • Archiwum
  • Etyka
  • Kontakt
  • Subskrypcja
English version

Numer: 3 (85) / 2020

od redakcji

od redakcji

  • Maria ZajÄ…c, Od redakcji
metody, formy i programy kształcenia

metody, formy i programy kształcenia

  • Beata Krawczyk-BryÅ‚ka, Krzysztof Nowicki, Projekty grupowe jako przygotowanie do współpracy w zespoÅ‚ach wirtualnych
kształcenie ustawiczne

kształcenie ustawiczne

  • Karolina Kietla, Filmy Reżysera Å»ycia o problemach polskiej mÅ‚odzieży jako przykÅ‚ad uczenia i wychowywania za poÅ›rednictwem serwisu YouTube
technologie w biznesie

technologie w biznesie

  • Katarzyna Liwarska-Fulczyk, Internet rzeczy - implikacje organizacyjne
Nowe trendy w zarzÄ…dzaniu

Nowe trendy w zarzÄ…dzaniu

  • Norbert Andraszak, Zaangażowanie policjantów w czasie kryzysu: jak pandemia COVID-19 zmieniÅ‚a pracÄ™ funkcjonariuszy Policji
  • Anna Rogala, Wyzwania realizacji koncepcji patient empowerment w kontekÅ›cie kompetencji pacjentów
  • Piotr Sliż, Praca zdalna podczas epidemii COVID-19 w Polsce – wyniki badania empirycznego
  • Robert Pawlak, Wykorzystanie doÅ›wiadczeÅ„ z realizacji projektów jako element doskonalenia procesów zarzÄ…dzania wiedzÄ… w polskich organizacjach – wyniki badaÅ„
  • Klaudia Bracisiewicz, Wyzwania towarzyszÄ…ce tworzeniu strategii komunikacji marki z branży medycznej – studium przypadku
okladka big pobierz pdf

Data wydania: sierpień 2020
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.

Centrum Otwartej Edukacji SGH, 2003-25

  • Copyright
  • Cookies
  • Pisali o nas
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatnoÅ›ci
  • Kontakt