Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach
Maria Zając
data dodania: 2.09.2012komentarzy: 1
Ściąganie na egzaminach online
Marcin Dąbrowski
data dodania: 6.08.2012komentarzy: 0
Zotero – bibliografia zawsze pod ręką
Maria Zając
data dodania: 30.07.2012komentarzy: 1
Powszechny dostęp do zasobów wiedzy
Marcin Dąbrowski
data dodania: 22.06.2012komentarzy: 0
Counselor, tutor i profesor
Maria Zając
data dodania: 4.06.2012komentarzy: 0
E-learning ponad granicami
Marcin Dąbrowski
data dodania: 9.05.2012komentarzy: 0
E-learning, innowacje i KRK a zasada Hipokratesa
Maria Zając
data dodania: 4.05.2012komentarzy: 0
e-podręczniki w natarciu
Marcin Dąbrowski
data dodania: 17.04.2012komentarzy: 0
World Bank e-Institute
Maria Zając
data dodania: 29.03.2012komentarzy: 0
Jak wynagradzać e-nauczycieli?
Marcin Dąbrowski
data dodania: 23.03.2012komentarzy: 0
Ja też chcę na Stanford
Maria Zając
data dodania: 7.03.2012komentarzy: 1
Na dobry początek
Marcin Dąbrowski
data dodania: 1.03.2012komentarzy: 0
« Poprzednia | 1 2 3 4 | Następna »
Blog o edukacji
Zapisz się na newsletter!
Blog redaguje Maria Zając
Zaangażowana w tworzenie e-mentora od 2004 roku, najpierw jako autor, później także członek Rady Programowej i recenzent, od 2016 roku kieruje redakcją czasopisma.
Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania nauczyciel, w pracy badawczej i działalności publikacyjnej stara się łączyć te dwa obszary promując mądre wykorzystanie technologii w edukacji. Nie traci nadziei, że kiedyś te działania przyniosą efekty. Dostrzegając potrzebę zmian w sposobie edukowania młodych pokoleń, poszukuje ciekawych inicjatyw i ludzi, którzy je rozwijają; stara się upowszechniać informacje na ten temat w e-mentorze i na powiązanym z nim blogu, a także w ramach konferencji i spotkań online.
Publikowali na blogu:
- Marcin Dąbrowski
- Dorota Kwiatkowska
- Andrzej Wodecki
- Wojciech Zieliński
Najnowsze komentarze:
- Mario, wielkie dzięki za ten post. Idea pokazywania praktycznych narzędzi naprawdę świetna... [Andrzej]
- Pani Doroto
ostatnio natknąłem się na pani tekst w e-mentorze z roku 2012 o badaniach... [Michał Bronikowski] - a propos raportu The Economist: jest tam ciekawe zdanie dotyczące e-learning (moje luźne... [Andrzej]
- ostatnio Ikea w humorystyczny sposób przypomniała o zaletach "tradycyjnej technologii" :)
[Marcin] - na zachodnich kursach punktowanie zadań było podzielone na etapy
1. Wysłanie... [KrzysztofB]
Ostatnio czytane:
Najpopularniejsze:
- ♦ Gdy student może wybrać czego chce się uczyć …, Maria Zając
- ♦ Nauczanie zdalne vs nauczanie online czyli e-learning, Maria Zając
- ♦ Świąteczny MOOC, Maria Zając
- ♦ Nauczyciel przyszłości pilnie poszukiwany, Maria Zając
- ♦ Dla kogo jest MOOC?, Maria Zając
- ♦ Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?, Maria Zając
Lista wpisów na blogu:
- » Nick Shackleton-Jones – edukacja to nie uczenie się, Maria Zając
- » Gdy student może wybrać czego chce się uczyć …, Maria Zając
- » Nauczanie zdalne vs nauczanie online czyli e-learning, Maria Zając
- » Nauczyciel przyszłości pilnie poszukiwany, Maria Zając
- » Na fali zmian – czym różni się TDP od LXP i LMS?, Maria Zając
- » ♫Twelve days of Christmas♫ i nauczanie zdalne, Maria Zając
- » Ostatni wykład, Maria Zając
- » Czy możliwy jest „reset” edukacji?, Maria Zając
- » Kursy typu HyFlex – możliwości i wyzwania, Maria Zając
- » Jak oceniać wspólnie ze studentami, Maria Zając
- » Sesja tuż-tuż…, Maria Zając
- » Siedemnaście lat polskiej e-edukacji z perspektywy czasopisma e-mentor, Maria Zając
- » (Nie) Bezpieczni w sieci - konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną, Maria Zając
- » Tony Bates online - dwa spotkania i dwa ważne tematy, Maria Zając
- » Wymuszona zmiana - gdzie szukać pomocy, Maria Zając
- » Nauczanie online - zamieszanie terminologiczne, Maria Zając
- » Makerspace w Wadowicach, Maria Zając
- » Students’ Science Expo – łączy nas nauka - 3.10.2018 Wrocław, Maria Zając
- » The Case Against Education, Maria Zając
- » Just Join IT: polscy programiści na świecie, Maria Zając
- » Kursy MOOC jako część edukacji formalnej, Maria Zając
- » Cloud Academy, Maria Zając
- » Mam certyfikat MOOC i co dalej?, Maria Zając
- » Open Education: International Perspectives in Higher Education - recenzja książki, Maria Zając
- » Ruch na rzecz wolnego dostępu do publikacji naukowych, Maria Zając
- » Świąteczny MOOC, Maria Zając
- » Cykl życia e-learningu, Marcin Dąbrowski
- » Magia technologii?, Maria Zając
- » Miliard na edukację wyższą, Marcin Dąbrowski
- » Gra w edukację i profile graczy, Maria Zając
- » Lunch & learn 2.0, Marcin Dąbrowski
- » Szkoła inżynierów czyli latająca miotła czarownicy zamiast lekcji kaligrafii, Maria Zając
- » E-learning a programy operacyjne na lata 2014-2020, Marcin Dąbrowski
- » Zawody przyszłości - konsultant ds. prywatności, menedżer cyfrowej śmierci a może chirurg pamięci?, Maria Zając
- » E-learning potrafi!, Marcin Dąbrowski
- » Nieoczekiwana zmiana miejsc?, Maria Zając
- » Crowdsourcing i e-learning, Marcin Dąbrowski
- » 3F > 3Z?, Maria Zając
- » Cyfrowa szkoła... akademicka, Marcin Dąbrowski
- » Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?, Maria Zając
- » Gdzie jest czytelnik?, Marcin Dąbrowski
- » Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?, Maria Zając
- » Oczekiwania i wyobrażenia uczniów nt. przyszłości komputerów, Marcin Dąbrowski
- » Dla kogo jest MOOC?, Maria Zając
- » Social learning, Marcin Dąbrowski
- » Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach, Maria Zając
- » Ściąganie na egzaminach online, Marcin Dąbrowski
- » Zotero – bibliografia zawsze pod ręką, Maria Zając
- » Powszechny dostęp do zasobów wiedzy, Marcin Dąbrowski
- » Counselor, tutor i profesor, Maria Zając
- » E-learning ponad granicami, Marcin Dąbrowski
- » E-learning, innowacje i KRK a zasada Hipokratesa, Maria Zając
- » e-podręczniki w natarciu, Marcin Dąbrowski
- » World Bank e-Institute, Maria Zając
- » Jak wynagradzać e-nauczycieli?, Marcin Dąbrowski
- » Ja też chcę na Stanford, Maria Zając
- » Na dobry początek, Marcin Dąbrowski