Archiwum
Wyszukaj artykuł
E-edukacja
W związku ze znaczną liczbą artykułów, dział e-edukacja został podzielony na trzy podgrupy:
» E-edukacja w kraju
» E-edukacja na świecie
» E-sgh
Otwarte Zasoby Edukacyjne – przegląd inicjatyw w Polsce i na świecie
[wydanie nr 91] Kamila Kokot-Kanikuła, Anna Wałek
Konferencja Online Educa Berlin 2020 tym razem w pełni online
[wydanie nr 87] Maria Zając
E-Portfolios and the College Community: Towards a New Model of the Online Classroom
[wydanie nr 69] Boria Sax
[wydanie nr 67] Joanna Ożga, Monika Stelmaszczyk
Right here, right now: a department store for learning
[wydanie nr 66] David Schejbal
Unlocking the potential of technology in education
[wydanie nr 65] Agata Czopek, Piotr Pietrzak
Cloud computing services – status and trends
[wydanie nr 64] Andrzej J. Gapinski
Meksyk - Międzynarodowe Spotkanie Edukacja na Odległość: tendencje, innowacje i wyzwania
[wydanie nr 63] Renata Marciniak
Konferencja Online Educa Berlin 2015 - nauczanie: ludzie, roboty i sztuczna inteligencja
[wydanie nr 63] Dorota Myko
3D printing makes virtual world more real for blind learners
[wydanie nr 63] Michael A. Kolitsky
Higher education and performance: examining at-risk populations in an online environment
[wydanie nr 62] T. Price Dooley, Junfeng Wang
The quest for demonstrable outcomes
[wydanie nr 61] David Schejbal
The future of education in a wired world
[wydanie nr 60] Tom P. Abeles
A better Completion Agenda: expanding the range of acceptable outcomes in higher education
[wydanie nr 59] John Sener
[wydanie nr 58] Gloria Natividad, J. Michael Spector, Jeong-Im Choi, Robin Mayes
Konferencja Online Educa Berlin 2014 - globalne nauczanie
[wydanie nr 58] Dorota Myko
„Careful with that axe, Eugene”
[wydanie nr 57] Vlad Wielbut
Reshaping teaching and learning with 3D printing technologies
[wydanie nr 56] Michael A. Kolitsky
Lessons from connectionism in differentiating knowledge types
[wydanie nr 55] Stephen Thaler
AMP: A tool for characterizing the pedagogical approaches of MOOCs
[wydanie nr 54] Karen P. Swan, Scott Day, Leonard Bogle, Traci Van Prooyen
Using the Seven Futures framework for improving educational quality
[wydanie nr 53] John Sener
MOOCs, Ethics and the Economics of Higher Education
[wydanie nr 51] Frank B. McCluskey, Melanie Winter
The Revised Bloom’s Taxonomy, Implications for Structuring Groups in Online Classes
[wydanie nr 50] David O'Gorman
[wydanie nr 49] Holly McCracken
Does The Use of Online Technology Improve Student’s Performance in Epidemiology?
[wydanie nr 48] Karen P. Swan, Ray Schroeder, Josiah Alamu
[wydanie nr 47] Christine Geith
Sometimes Shorter Is Better, But Not Always: A Case Study
[wydanie nr 46] Thomas Urban, Nathan D. Smith
[wydanie nr 45] Denise K. Sommers
Distance Learning: Classification of Approaches and Terms
[wydanie nr 44] Elena Gaevskya
What Can Traditional Colleges And Online For-profit Universities Learn From Each Other?
[wydanie nr 43] Frank B. McCluskey
Teaching and Learning with Social Media
[wydanie nr 42] Catheryn Cheal
Konferencja Online Educa Berlin 2011 - relacja
[wydanie nr 42] Dorota Myko
[wydanie nr 41] Scott B. Johnson
Experience as the Foundation for Authentic Learning Online
[wydanie nr 40] Holly McCracken, Kathy L. Guthrie
The Users’ Manual to the Unconscious Mind
[wydanie nr 39] Kamilla Jóhannsdóttir, Miguel Vargas Martin, Gerardo B. Reynaga, Julie Thorpe, Jayshiro Tashiro
Investigating and Implementing Online Student Identity Verification
[wydanie nr 38] Anthony A. Pina, Larry Bohn, Jeff Lyons
Integration Scenarios of Virtual Learning Environments with Virtual Patients Systems
[wydanie nr 37] Bas de Leng, Jeroen Donkers, Irena Roterman, Andrzej A. Kononowicz, Inga Hege, Martin Adler
16. Konferencja Online Educa Berlin 2010 - "sieć to my"
[wydanie nr 37] Dorota Myko
ICT in Education: The Potential of Podcasting
[wydanie nr 36] Munindra Khaund
E-edukacja postindustrialna - recenzja
[wydanie nr 36] Piotr Bołtuć
Online Education in Higher Education. What Factors Facilitate and Inhibit It?
[wydanie nr 35] Faye L. Lesht, Deborah L. Windes
Technology and Business Schools
[wydanie nr 34] James Fleck
Waving the Google Flag for Inter-institutional Class Collaborations
[wydanie nr 33] Ray Schroeder, Brian Mulligan, Sean Conlan
Wykorzystanie technologii w dydaktyce języka obcego - recenzja
[wydanie nr 33] Dominika Goltz-Wasiucionek
[wydanie nr 33] Dorota Myko
How Online Diploma Mills Hurt e-Learning
[wydanie nr 32] Anthony A. Pina
Online Student Profiles: Stay-at-Home Mothers and Work-at-Home Mothers
[wydanie nr 31] Gina LaGuardia, Keith Bourne, Antony Chen
Virtual Seminars: Creating New Opportunities for Universities
[wydanie nr 30] Bieke Schreurs, Sally Reynolds, Kamakshi Rajagopal
Readying Higher Education for the Next Emergency - A National Plan for Academic Continuity
[wydanie nr 29] Burks Oakley II, Bekeela Watson, Melissa Winkel
Podważając przepowiednię - na podstawie recenzji Toma P. Abelesa
[wydanie nr 29] Maria Zając
Virtuous Circles, Vicious Circles and Virtual Books
[wydanie nr 28] Harriet E. Baber
14. Konferencja Online Educa, Berlin 2008
[wydanie nr 27] Dorota Myko
The Free, Open Source Option as Ethic
[wydanie nr 27] John R. Bork
Analysis of Non-proctored Anti-cheating and Formative Assessment Strategies
[wydanie nr 26] Michael A. Kolitsky
Social network optimization: the case of BTicino
[wydanie nr 25] Rosario Sica, Federico Gobbo
E-learning w Argentynie - na kanwie doniesień z konferencji INTERTECH'2008
[wydanie nr 25] Krzysztof Jaszczuk
Validating a Measurement Tool of Presence in Online Communities of Inquiry
[wydanie nr 24] Jennifer C. Richardson, Philip Ice, Randy Garrison, Martha Cleveland-Innes, J. Ben Arbaugh, Karen P. Swan
[wydanie nr 23] Tom P. Abeles
Artificial Companions and their Philosophical Challenges
[wydanie nr 22] Luciano Floridi
[wydanie nr 22] Dorota Myko
[wydanie nr 22] Maria Zając, Matthew Schnittman
Second Life w nauczaniu - wywiad z Sarah Robbins
[wydanie nr 21] Deb Antonine
In Search of Student-Generated Content in Online Education
[wydanie nr 21] John Sener
Efektywne wdrażanie projektów e-learningowych w szkolnictwie wyższym: dwa studia przypadków
[wydanie nr 21] Tilman Küchler
A New Online Learning Engine of Italy
[wydanie nr 20] Laura Ricci
Why Recent Criticism of the University of Phoenix is Unjustified
[wydanie nr 20] Rhonda P. Urban
[wydanie nr 20] Piotr Bołtuć, Seb Schmoller
[wydanie nr 19] Gordana Dodig-Crnković, Ivica Crnković
[wydanie nr 19] Dorota Myko
[wydanie nr 18] Ryszard Podpora
Shaping Online Discussion: Assessment Matters
[wydanie nr 18] Karen P. Swan, Jason Schenker, Stephen Arnold, Chia-Ling Kuo
[wydanie nr 17] Dorota Myko
Działalność edukacyjna banków centralnych (cz.3) - trochę egzotyki
[wydanie nr 17] Andrzej Jaszczuk, Marcin Polak
[wydanie nr 17] Vladimir Švač
Furthering Connected Teaching and Learning Through the Use of Virtual Learning Communities
[wydanie nr 17] Holly McCracken
Działalność edukacyjna banków centralnych (cz. 2) - USA i Kanada
[wydanie nr 16] Andrzej Jaszczuk, Marcin Polak
Przyspieszenie zmian w amerykańskim szkolnictwie wyższym - nacisk nowych technologii
[wydanie nr 16] Vlad Wielbut
Playful Techniques to Raise Awareness and Train Diverse Audiences in Occupational Risks Prevention
[wydanie nr 15] Edgardo Erbojo, Lucio Margulis
[wydanie nr 15] Marcin Dąbrowski
Działalność edukacyjna banków centralnych (cz. 1)
[wydanie nr 15] Andrzej Jaszczuk, Marcin Polak
Satisfying distance education students of the Hellenic Open University
[wydanie nr 14] Valasidou Areti, Despina Makrdiou-Bousiou
Charakterystyka funkcjonowania systemu LAMS (Learning Activity Management System)
[wydanie nr 14] Adam Stecyk
[wydanie nr 13] Chris Birch, Mike Clements
Ewaluacja systemów e-edukacyjnych w Danii - Blackboard Academic Suite i DDU net
[wydanie nr 13] Magdalena Śniegocka
E-learning z perspektywy globalnej, czyli 4 dni w świecie edukacji i nowych technologii
[wydanie nr 12] Dorota Myko
Perspectives for Improvement of Distance Learning Environments (SCORM)
[wydanie nr 12] Dimitrios Sidiropoulos, Despina Makrdiou-Bousiou
European Citizenship - New Technologies in Adult Education
[wydanie nr 11] Maria Zając
E-Learning in the New University
[wydanie nr 11] Tom P. Abeles
Lifelong E-Learning - EDEN 2005 Annual Conference
[wydanie nr 11] Maria Zając
Better Than Being There - Kiedy e-learning jest najbardziej efektywny
[wydanie nr 11] Vlad Wielbut
Studia na odległość w USA i w Polsce na przełomie XX i XXI wieku
[wydanie nr 10] Stefan Konstańczak
Is there a Return on Investment for e-Learning?
[wydanie nr 10] Bertrand Dory
[wydanie nr 9] Liliana Anioła-Jędrzejek, Anna Grabowska
Open up. Dlaczego oprogramowanie open source jest najlepszym modelem dla edukacji?
[wydanie nr 9] Joost J. Becking
[wydanie nr 8] Dragana Kupres, Daliborka Pašić
Gry w wirtualnym środowisku nauczania
[wydanie nr 8] Lucio Margulis
ONLINE EDUCA BERLIN 2004 czyli światowa konferencja poświęcona e-learningowi w Berlinie
[wydanie nr 8] Dorota Myko
Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2004)
[wydanie nr 8] Marcin Dąbrowski
Stan edukacji i miejsce e-learningu w postapartheidowej Republice Południowej Afryki
[wydanie nr 7] Chandru Kistan
Obecna sytuacja i perspektywy rozwoju e-learningu w Ameryce Łacińskiej
[wydanie nr 7] Marcos Fontela, Nicolás Hellers
Jak podnieść jakość w e-learningu
[wydanie nr 7] Barbara U. Hildebrandt, Sinje J. Teschler
E-learning w szkolnictwie wyższym Malezji
[wydanie nr 7] Raja Maznah
Czy komputer potrafi zrozumieć tekst? Pierwsze pakiety oprogramowania analizujące wypowiedzi otwarte
[wydanie nr 6] Paweł Rubach
Nowy wymiar edukacji: e-learning w Australii
[wydanie nr 6] Roksana Neczaj
Rozwój systemu akredytacji procesów kształcenia online
[wydanie nr 6] Ronghuai Huang, Jinbao Zhang, Yan Dong
Wirtualny kampus dla e-learningu
[wydanie nr 5] Clair Hameed, Mike Clements, Chris Birch
Quest Atlantis - gra komputerowa, która przekracza ramy komputera
[wydanie nr 5] Hakan Tuzun
[wydanie nr 4] Anna Grabowska
Inne spojrzenie na nauczanie w oparciu o gry
[wydanie nr 4] Mikołaj Bołtuć, Piotr Bołtuć
[wydanie nr 4] Maja Pivec, Olga Dziabenko
[wydanie nr 4] Hakan Tuzun
Zmierzając ku wirtualnej edukacji
[wydanie nr 3] Maria Amata Garito
Wdrażanie systemu zdalnego nauczania jako proces wprowadzania zmian w uczelni
[wydanie nr 3] Ingrid Schönwald
Netd@ys Europe - inicjatywa Komisji Europejskiej
[wydanie nr 3]
Przekształcenie kursów tradycyjnych na format WBI
[wydanie nr 2] Hakan Tuzun
[wydanie nr 1] Roy Leitch
Centrum Naukowe University of St.Gallen
[wydanie nr 1] Oliver Bendel