Tony Bates online - dwa spotkania i dwa ważne tematy
Maria Zając
Kilka dni temu polecałam post, w którym Tony Bates zachęca już teraz do przemyślenia działań, które będą niezbędne, gdy skończy się okres pandemii, a dokładniej – okres wymuszonej izolacji i zachowywania dystansu. Myślę, że uwagi T. Batesa są na tyle ważne, że zasługują na omówienie w osobnym poście, natomiast teraz chcę tylko przekazać wiadomość, która jest ważna jeszcze tylko przez kilka godzin. Otóż, dziś tzn. 5 maja 2020 roku, o godzinie 19 czasu polskiego będzie miał miejsce webinar zatytułowany „What are the Myths, Realities and Opportunities of Artificial Intelligence (AI) and Learning Analytics?”, natomiast o godzinie 21 - również dzisiaj - będzie można uczestniczyć w webinarze poświęconym przyszłości edukacji online. Tytuł spotkania: “The next five years: future directions for online learning”. Prelegentem w obu przypadkach jest Tony Bates.
Więcej informacji oraz linki do rejestracji można znaleźć na stronie: https://www.tonybates.ca/2020/05/01/two-webinars-on-the-future-of-online-learning-next-week/
Data dodania: 5.05.2020
Dodaj do: Facebook Wykop Twitter.com Digg.com
Maria Zając
Tagi wpisu
Inne wpisy autora:
- » Nick Shackleton-Jones – edukacja to nie uczenie się
- » Gdy student może wybrać czego chce się uczyć …
- » Nauczanie zdalne vs nauczanie online czyli e-learning
- » Nauczyciel przyszłości pilnie poszukiwany
- » Na fali zmian – czym różni się TDP od LXP i LMS?
- » ♫Twelve days of Christmas♫ i nauczanie zdalne
- » Ostatni wykład
- » Czy możliwy jest „reset” edukacji?
- » Kursy typu HyFlex – możliwości i wyzwania
- » Jak oceniać wspólnie ze studentami
- » Sesja tuż-tuż…
- » Siedemnaście lat polskiej e-edukacji z perspektywy czasopisma e-mentor
- » (Nie) Bezpieczni w sieci - konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną
- » Wymuszona zmiana - gdzie szukać pomocy
- » Nauczanie online - zamieszanie terminologiczne
- » Makerspace w Wadowicach
- » Students’ Science Expo – łączy nas nauka - 3.10.2018 Wrocław
- » The Case Against Education
- » Just Join IT: polscy programiści na świecie
- » Kursy MOOC jako część edukacji formalnej
- » Cloud Academy
- » Mam certyfikat MOOC i co dalej?
- » Open Education: International Perspectives in Higher Education - recenzja książki
- » Ruch na rzecz wolnego dostępu do publikacji naukowych
- » Świąteczny MOOC
- » Magia technologii?
- » Gra w edukację i profile graczy
- » Szkoła inżynierów czyli latająca miotła czarownicy zamiast lekcji kaligrafii
- » Zawody przyszłości - konsultant ds. prywatności, menedżer cyfrowej śmierci a może chirurg pamięci?
- » Nieoczekiwana zmiana miejsc?
- » 3F > 3Z?
- » Szkoła bez sal, klas i przedmiotów – szkoła przyszłości?
- » Masowe kursy otwarte integralną częścią edukacji formalnej?
- » Dla kogo jest MOOC?
- » Trzecia fala czyli masowe otwarte kursy online na uniwersytetach
- » Zotero – bibliografia zawsze pod ręką
- » Counselor, tutor i profesor
- » E-learning, innowacje i KRK a zasada Hipokratesa
- » World Bank e-Institute
- » Ja też chcę na Stanford